Akuten





Har jobbat ett dag pass idag och lunchen fick jag spendera på akuten, inte allt för kul.. 
Fick såna hjärtrusningar på jobber i morse så jag var tvungen att sätta mig för det kändes som att jag skulle svimma.. Det höll i sig i ca 40min och sen kom det tillbaka efter ca 30min igen så då ringde  jag vårdcentralen som tyckte att jag skulle åka till akuten så dom kunde ta ett EKG.. Så när jag fick lunch for jag dit och dom satte EKG lappar sen fick jag ligga där med alla sladdar.. Efter det var det blodtryck och blodprov.. Dom kom fram till att jag ska få ha nån apparat som man har på sig några dagar som då fångar upp alla värden och då även rusninarna när dom kommer för att sen kunna göra en utvärdering och kanske få veta varför det blir så.. Är ganska obehagligt när det blir sådär..





Kommentarer
Hanna

Usch va otäckt det du skrivit i bloggen!



Vill du kanske ha mitt nummer då? :) Så du kan höra av dig på Fredag, tänkte jag!

2008-09-02 @ 22:15:09
URL: http://wildbee.blogg.se/
Ida

Men gud vad obehagligt! Hoppas det inte blir så nå mer :S

2008-09-02 @ 23:06:08
URL: http://storasysteryster.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0