9 dagar kvar




Idag är det 9 dagar kvar tills vi åker till Turkiet, ska bli så himla skönt med semester när man jobbat hela sommaren :)
Gud vad jag ska sola och må bra där nere!!
Var och solade nu efter jobbet.. Kan ju vara bra att bygga upp lite fuskbränna innan man åker så man inte ser ut som ett lik :) Har ju inte blivit att vara ute så mkt när man jobbat dom flesta dagar det varit solväder i sommar..


Imorron 10.45 ska jag till läkaren angående hjärtrusningarna, min BM bokade in en tid hos läkaren förra gången jag var på kontroll men när det blev som det blev igår så tyckte dom att jag skulle ha kvar tiden iaf.. Sen får vi se när jag ska få den där apparaten..

På tisdag ska jag till Bm på kkontroll igen och jag måste säga att jag längtar!!
Onsdag ska jag på hudverket och få ansiktsbehandling som jag fick av min älskling i present :) Det blir najs!!
Jag har mkt att se fram emot :p


Nu blir det duschen sen ska jag lägga mig i sängen och se oth :)




Kommentarer
Hanna

Tror att Jonas hade den i 2 dygn, om du nu får samma. Det hette R-test tror jag? Och den fick man ta bort då man duschade :) Och sen sätta tillbaka den igen.

2008-09-03 @ 22:41:00
URL: http://wildbee.blogg.se/
Emma

Ett tips : Sola inte solarium. Att sola solarium när man är gravid är skadligt för fostret.

2008-09-04 @ 01:02:18
Idas mamma

Det är INTE skadligt sola solarium när man är gravid.

Barnet ligger väl skyddat.



Fråga din BM om du är osäker men även jag kollade upp det så de är ingen fara bara man inte överdriver.



Kram

2008-09-04 @ 09:49:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0