Utmanad

Har blivit utmanad av Jennie

Reglerna är följande:
- Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
- Berätta 5 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
- Utmana 5 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
- Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.

Här är mina 5
*Har en liten knodd i magen som är beräknad att titta ut 25december :)
*Jag hatar egentligen att städa och diska osv fast man måste ju som ändå göra de ibland, men nu dom senaste veckorna har jag inte gjort annat än gått och plocka här.
*Jag är fruktansvärt mörkrädd och hatar att vara ute i mörkret själv
*Jag älskar musik och kan inte lyssna på musik utan att måsta sjunga med
*Jag verkligen älskar mandrainer, kan äta hur många som helst

Funkar inte att länka men jag utmanar Millan, Ida och Sandra Björn :) Haha



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0