Tisdag 65 dagar kvar





Nä men titta vilket fint väder det är idag och jag har nyss vaknat :)
Inte för att det gör mig så mkt.. Har sovit typ 12 timmar och det behövde jag verkligen!!
Så nu har jag nyss ätit fil till frulle och nu sitter jag här och fördriver tid..
Idag hade jag tänkt pyssla på lite här hemma och fixa lite i bebisrummet :)
Vi hade ju tänkt tapetsera om där inne men tror nog att vi skiter i det..
Det är ju trots allt nya tapeter där inne så vi provar ha det så och ändrar vi oss sen så är det ju bara tapetsera :)
Just nu är det ljusgula tapeter där inne.. Inte den finaste färgen men jag tror ändå det kan bli fint för alla möbler kommer vara vita :)
Jag skulle vilja hitta nå fina gardiner att sätta upp där inne och nån fin lampa och nå tavlor :)
Det suger i shoppingtarmen men det får bli lite eftersom för vi har ju ännu el del kvar att köpa som man måste ha..
Och så kommer ju pyret ändå sova med oss den första tiden :)
JAG VILL ATT DEN KOMMER NU!!!


Kommentarer
Ida

Åhhh vad spännande det är så kort kvar nu! JAg vill också ha ett babyrum att göra i ordning :)

2008-10-21 @ 15:15:34
URL: http://storasysteryster.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0