Nykter bland massa fyllskallar






Igår var det fest hos världens sötaste och bästa Ida och hennes fästman Henrik :)
Var hilma skoj trots att jag var nykter :) Men jag är inte en sån där människa som inte klarar av att vara på samma ställe som massa fyllskallar när jag själv är nykter utan jag brukar oftast tycka det är kul så länge man är i rätt sällskap :) Men igår var det ju inte bara jag som var nykter utan Lisa och Vickan höll sig i skinnet och drack saft med mig :) Men dom var inte med hotellet sen som jag var.. Har inte varit ut sen i början av sommaren så det var faktiskt kul att komma ut och träffa lite folk som man inte sett på länge.. Det var en hel del som var och kände och strök på magen vill jag lova :)







Vi var ju även till luleå igår och shoppade lite babygrejer :) Trodde faktiskt inte att jag skulle få med mig Jocke dit men kors i taket han var inte svårövertalad den här gången :) Vi var på Barnenshus där vi köpte en bilbarnstol, badhjälp och en snuttefilt sen for vi på Babyproffsen där vi köpte en skötväska och även fick ett startpaket från pampers med blöjhink och massa grejer i den :) SÅ köpte vi en liten söt dress på Lindex på Storhedén :) Hade lätt kunna köpa mer men man måste ju hejda sig och ta lite åt gången :) SÅ nu får jag försöka spara mig till en annan gång..
Ska lägga upp lite bilder sen på dom nya sakerna vi köpt men det orkar jag inte fixa nu :)


Kommentarer
sassan

Tack! Jo han är sötast! =)

2008-10-05 @ 14:24:12
URL: http://sassan86.blogg.se/
Ida

Åhh, vad söt du är gulliga sötunge :D

2008-10-05 @ 17:00:12
URL: http://storasysteryster.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0