Morgonstund




Jag känner mig så himla duktig, igår steg jag upp en och en halv timme innan jag börja jobba och idag en timme före.. Är ju riktigt skönt att hinna äta frukost och allt sånt i lugn och ro och inte bara slänga i sig som jag alltid annars brukar göra.. Gud så härligt om man skulle kunna göra det här till en vana.. Men jag är ju inte alls morgonpigg så vi får väl se hur det går :) Är iaf ledig i helgen så då får jag ha sovmorgon men jag ska fan prova på nytt nästa vecka.. För alltså nu på mornarna är det ju svinigt jävla kallt så här sitter jag med en kopp te och försöker få upp värmen, det hade jag ju aldrig hunnit annars :)

Har även slitit fram Jockes ena vinterjacka för min egen behöver jag ju inte ens fundera på att försöka få på mig.. Eller nog får jag på mig den men jag får aldrig igen den så då får jag ju frysa iaf :)

Nu, är det bara att göra sig klar och sticka iväg till jobbet :)







OFF TO WORK!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0