Jag är snabbast i världen!!






Slutade jobba kl 17 och då skulle jag häva mig hem och duscha men hur tror ni det gick med den saken??
Joo jag for tll mamma och var där ett tag och nu kom jag nyss hem och tänkte att nu ska jag skynda mig i duschen innan jocke kommer hem från bandyn men då insåg jag att jag orkar inte börja stressa så det får nog bli sen ikväll när vi kommer hem..
Vi ska nämligen till Nyborg och äta middag och efter det ska vi byta till vinterdäck på min bil :)
Så då skulle det ju vara jätte skönt att bada badkar när man kommer hem :)
Kanske jag slipper bada själv dessutom ;) Om nu inte jocke tycker att jag är för tjock så det blir för trångt ;)








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0