I brist på annat

Ditt namn? Emma Strömbäck
Smeknamn? Orka
Ålder? 21
Låt just nu? Agnes - on and on
Låt som påminner dig om sommar? Vet ej
Låt som påminner dig om vinter? Vet ej
Favoritcigaretter? Röker inte
Favoritsnus? Hmm olika
Beroende av? Min älskling och vännerna :)
Brukar du skratta för dig själv? Nja har väl hänt
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? Key
Brukar du bli för full? Inte nu för tiden, håller mig nykter
Gillar du italiensk mat? ??
Gillar du vegitarisk mat? Beror på
Vem tog du listan ifrån? Öhh minns inte
Gillar du honom/henne? Nej
Är du allergisk i mot något? Tror inte de
Hur svarar du i telefon? Hallå
I mobilen: Samma lika
Vem ringde du senast? Syster
Vem ringde dig senast? Syster
Vad sa den du senast pratade i telefon? Massa saker
Antal sömntimmar inatt? 10
Sov du ensam? Bara i början
Brukar du komma i tid? Oftast
När mår du bra? När jag är med mina nära och kära
Hur känner du dig nu? Trött som faun
Vanligaste färg på dina kläder? Svart
Vad tycker du om fötter? Jag gillar inte fötter
Är du smart? Absolut ;)
Är du aktiv i skolan? Går inte skola
Vad saknar du? Beror på
Hade du en bra kväll igår? Var trött som en gnu och sen sov jag så
Vad gjorde du i helgen? Jobbade
Vad gjorde du helgen innan den? Var på fest och hotellet
Favoritdryck på morgonen? Vatten
Rakar du benen? Mjo
Rakar du armarna? Nope
Är du blyg? Nä beror på
Är du social? Det är jag nog
Sysslar du med någon idrott? Inte för tillfället
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nja jag vet inte
Har du spytt offentligt? Det har nog hänt
Om ja, var det det mest pinsamma du varit med om? Vet ej
Vad skulle du gjort om du var kille för en dag? Vet ej
Vem/vilka har betytt mest i ditt liv? Familjen och min älkling
Är du nöjd med ditt liv? JA
Om inte, vad vill du ändra på?
Vad har du för bh på dig just nu? En svart
Vad har du för trosor på dig just nu? Meh
Använder du parfym? Jodå
Sminkar du dig varje dag? Olika
Var är du född? Kalix
Är dina föräldrar skilda? Dom har aldrig varit gifta
Hur många barn vill du ha? Det får vi se :)
Vilken är din favoritkanal? VEt ej
Vilken är din favorittidning? ??
Vilken är din favoritskådis? Ingen aning.
Gillar du att duscha? Javisst speciellt på morgonen när man fryser
Gillar du att bada badkar? Jo
Gillar du att basta? Ne
Gillar du att åka skridskor? Har inte åkt sen jag gick i 6an typ
Gillar du att åka slalom? Åker inte slalom
Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? S.a.t.c
Vilken är den sämsta film du sett senaste månaden? Hmm?
Choklad/Lakrits? Choklad
Popcorn/Chips? beror på
Läsk/Vatten? Beror på
Mjölk/Vatten? Mjölk, helst med oboy i.
Kaffe/Teé? Te
Juice/Vatten? Beror oxå på
Sprit/Cider? Båda
Vem är den senaste som du åt ute med? Jocke
Har du vunnit någon tävling? Säkert
Kan du laga mat? Jodå
När var du på bio senast? När jag och Tesse såg S.a.t.c
När bodde du på hotell senast? var nog i vintras efter personalfesten på scandic
Hur många syskon har du? 3
Hur många bröder? 1
Hur många systrar? 2
Brukar du titta på Bingolotto? Näe
Vad brukar du göra om du inte kan somna? Sura
Vad brukar du göra innan du somnar? Olika
Vad brukar du göra när du vaknar? Vara trött
Är du rädd för döden? Ibland
Vad läser du för bok just nu? ingen
Favorit färg? ?
Favoritnummer? Vet ej
Vad har du för färg på dina byxor du har på dig just nu? Gråa
Din tröja/t-shirt/linne? Grå och vit randigt
Vad har du för färg på dina tapeter? Beige och brun
Vad har du för färg på ögonen? Blåa
Var det jobbigt att svara på dessa frågor? Endel


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0