Då var det helg





Jag tog mig en riktigt funderare på om jag verkligen inte skulle lyssna på BM och sjukskriva mig för som sagt så har jag ju varit svin trött senaste tiden och när pulsen var så himla hög så kanske det är dax att vara hemma och vila upp sig..
Så jag gick till bemanningen och sjukskrev mig för ikväll så jag bara kan ta det lugnt och vila.. Men jag sa att jag jobbar imorron och söndag iaf för jag vill ju inte missa helg ob:n.. Så jag sa att då får vi sen sen hur jag känner mig till veckan..
Jag hatar att sjukskriva mig, det känns ibland som att dom tror att man bara gör det för att man är lat lr nå men nu vet dom ju hur det ligger till så..
Och jag menar det är ju jag själv som förlora på att vara hemma så då vore det ju konstigt om man stanna hemma bara för skojjskull..
Nåja nu ska jag inte fundera mer uti det..

Nu borde gubben komma hem när som helst.. Hoppas han vill vila med mig en stund för jag är jätte trött..



Later!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0