Allt är som vanligt





Är hur trött som helst som vanligt och jobbigt är det.. Kan inte vila på dagarna heller för jag får som inte ro att sova.. Typiskt!!

Igår ikväll var jag iaf på bandy så då var jag ju ute och fick frisk luft en stund vilket jag behöver.. Skulle egentligen behöva gå en promenad varje dag men det är ju det här med att orka ta sig iväg som är så himla svårt.. Nåja jag får börja vara mer sträng med mig själv.. Blir ju trots allt piggare av att vara ute i friska luften..

Idag har jag inte gjort nå mkt alls.. Följde med Ida då hon skulle och skjutsa sin syster och sen var jag och köpte en present åt mamma sen har Ida varit här och hälsat på :) Så soffan har jag spenderat största delen av dagen i...
Blir hemma resten av veckan för jag känner att det inte är som det ska med pulsen osv så då är det nog bäst att lyssna på BM hon vet ju vad hon pratar om så.. Mamma vill att jag ska följa med henne och Lovisa till moster i Luleå imorron men jag vet inte om jag orkar men samtidigt så skulle det ju vara kul.. Men men vi får se hur det blir med den saken..

Btw så ringde jag tc här tidigare för att höra om man kan frysa träningskortet när man är gravid och hon sa att när man har årskort så kan man göra det men jag har ju ett 25ggr kort så hon var tvungen att kolla upp det så skulle hon maila mig sen..
Hon trodde att det skulle gå att ordna så nu får vi hoppas på det.. Det känns så bortkastst med pengar annars..
Jag började ju så bra med träningen men sen jobba jag så mkt kvällar så det gick inte riktigt ihop med träningspassen och sen har jag ju haft så jävla ont i ryggen i början av graviditeten så då har jag ju inte kunnat träna.. Så håll nu tummarna för att jag får frysa det så slipper jag köpa ett nytt sen :)

Nu ska jag se sjukhuset :)








Kommentarer
Ida

Men måste man frysa det när det är ett 25 gångerskort? Är det inte bara att börja där du sluta då när du kan, alltså finns inte gångerna kvar eller vad?

2008-10-29 @ 22:56:42
URL: http://storasysteryster.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0