v35 och 34 dagar kvar








Idag har vi varit hos BM på kontroll och allting verkade bra :) Skönt att veta!!
Hjärtljuden låg på 143slag/min men magen hade inte vuxit nå sen sist så vi får se om den vuxit nå till nästa gång..  Annars kanske det blir ett ul..
Hon sa iaf att den inte är för liten och det känns ju bra :) Känns även bra att veta att eftersom att magen är så liten så är inte bebisen nå stor heller :) Jag har varit lite orolig sista tiden över att det ska vara en stor bebis för det verkar som att många får stora bebisar nu.. BM tyckte oxå att det föds mkt stora bebisar nu och att dom helst ser att man föder en på ca 3200g så den varken är för liten lr för stor..

När vi kom hem så hade posten kommit och det låg ett brev från fk på golvet och jag tänkte bara jaa äntligen men inte var det ju det jag väntat på utan det var papperen om föräldrapenning.. Tänk om man skulle få sitt arbetsgivar intyg nån jävla gång så man får det där färdigt!! Jag är så less att allting ska ta en sån jävla tid!! Om jag ber om att dom ska skicka hem ett så ska det väl ändå vara hos mig inom 2-3 dagar högst och inte flera jävla veckor!! Men allting är ju struligt med den där tanten!! Åhh vad less jag blir!!




Nåja nu tror jag att jag ska vila en liten stund för jag vart som trött.. Sen hade jag tänkt dammsuga om jag orkar och hinner innan jag ska jobba.. Känns skönt att veta att jag bara har 3arbetspass kvar tills jag får vara hemma och ta det lugnt :) Fast jag lär ju bli ganska rastlös så hör av er om ni inte jobbar och vill hitta på nåt!! :)



LATER!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0