Torsdag




Slog nyss upp mina blå.. Idag är jag ledig så jag tyckte att jag förtjänade en sovmorron :) Vaknade först vid 8 nån gång men kände att jag behövde sova lite till.. Riktigt skönt!
Ska käka frulle och sen hoppa i duschen för sen bär det av till Rajalla! :)
Jag har lurat mamma att följa med hon är oxå ledig idag så vi ska och se om vi hittar nå julklappar :)

Imorron ska jag till BM på kontroll och jag längtar! Är ju så himla spännade varje gång och få veta hur mktt magen har växt och få lyssna på hjärtljuden *myyys* och imorron går jag även in i vecka 33 :) Bara 7veckor kvar då :)

Nå nu ska jag gå och äta så jag är klar till vi ska åka :)

LATER!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0