Jag tror det börjar vara tight i magen nu









Shit my god vad ont jag har fått ha i mitt högra revben nu typ hela dagen men ikväll har det tryckt som fan och gjort ganska så ont men det är ju inte så konstigt när magen växer och revbenen måste utvidgas..

Btw så sa min brukare idag att jag börjat få en flick mage nu.. Det betyder alltså att jag börjar bli riktigt tjock!! Men jag tror ändå att det är en gosse hur magen än ser ut:)

Jag börjar faktiskt känna mig ganska stor nu fast jag tycker jag har ganska liten mage om jag ska vara ärlig..
Nu börjar min vindjacka vara riktigt tight när man har stängt den och jag har ingen lust att gå med vinterjacka när det är så varmt som det har varit idag för då svettas man ju ihjäl..
Nå men snart är det väl så kallt så man måste ha vinterjacka så jag får hoppas att jag ryms i vindjackan så länge..
Nåja det är ju inget problem än så länge men det kan gå fort så går den inte att stänga..
Så börjar det även vara rätt jobbigt att böja sig ner för att ta på sig skorna när man har en kula som är i vägen så man knappt kan andas då man böjer sig fram.. Men en sak ska jag säga er, jag kan ännu sova på mage och det är ju inte fy skam eftersom att jag alltid brukar sova på mage annars..

Jag kände bara för att klaga lite men jag tycker ändå det är jätte mysigt att vara gravid!!
Det är så mysigt när man kan se och känna när pyret rör på sig :)






Nu är det ju trots allt bara 7veckor och 3dagar kvar till bf :) Snälla låt det gå fort!!


Kommentarer
Anonym

Jag tror oxå på en pojke :)

2008-11-05 @ 11:02:55
Emma N

Mycket vacker bild Emma :)Hoppas vi ses snart!

2008-11-05 @ 20:40:25
Sanna

mysigt!! jag saknar min mage :)

2008-11-20 @ 00:43:33
URL: http://sannabertils.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0