Söööööndag






På morron tog jag mig en sovmorron och sov till kl 11 då jocke vakande.. Fattar inte hur jag kunnat sova så länge..? Nåja det var skönt iaf :)
Sen låg vi i sängen ett tag innan vi steg upp och gjorde oss klara för att fara till mammi där storasyster, thomas och nova var.. När vi kommer in så skriker nova "hej emme!" tror hon blev glad av att se mig :) hihi

Sen har vi varit i Nyborg resten av dagen och även ätit middag där..
Nu sitter jag här och har tråkigt och är trött och det verkar vara nån mer som är trött för Jocke ligger här brevid och sover så sött ;)
Har iaf varit en lugn och skön dag!!

nu ska jag invänta oth :)


Kommentarer
IdaR

Okej.. Går det bra att jobba med magen då??:)

2008-11-16 @ 20:47:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0