Små söta barn :)






Idag har jag varit till Storön och hälsa på Anna-Maria och barnen vilket jag har skulla göra hur länge som helst men har som inte kommit mig dit förrän idag.. Ellen har blivit jätte stor och Simon var så himla liten och söt :) Jag tyckte han såg så liten ut fast han egentligen är stor :)
Tänk nu är det inte alls länge kvar tills vi oxå har våran lilla bebis här hos oss :)

När jag åkte hem därifrån var det bara snabbt hem och lämna bilnycklarna till jocke och sen blev jag upphämtad för att fara på kalas hos världens sötatse Nova som fyller hela 2år idag :) Hon har ju blivit värsta stora tjejen!! Och snart ska hon bli storasyster oxå fast när man frågar henne om mamma har en bebis i magen säger hon "ne emme bebbe" :) Hon är ju bara för söt!! Men det är klart det syns ju inte så mkt på Thererse än så Nova förstår väl inte att det är en bebis där inne :)




Kommentarer
Anonym

Nu tycker jag att det är dåligt på bloggfronten, vad beror det på :)?

2008-11-13 @ 10:57:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0