Right now nanana






Sitter med lurarna i öronen och lyssnar på musik och just nu är det Akon - Right now jag tycker det låten är himla bra :)

Idag har jag hunnit med mkt för att vara jag :)
Steg upp 9.30 för då kunde jag verkligen inte sova längre så jag hoppade i duschen och sen bakade jag en sockerkaka och medans den var i ugnen diskade jag undan sen när kakan var klar så gjorde jag kycklingklubbor i ugn och ris och sås till som vi har ätit till lunch .. Medan jag höll på med maten så rensade jag ut kläder ut kartongen med bebiskläder som jag fått av syster och satte i tvättkorgen.. Och nu är det bara en halvtimme kvar tills jag börjar jobba..
Jobbar till 21 ikväll och då ska Tesse komma hit och fika :)
Nu ska jag göra mig redo för jobbet..




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0