Onsdag 26/11







Jaa vad har jag gjort idag då?
Varit på ekorr med Sara och jag kan lova att det var inte kul att sopa av bilen för det var typ halvt blöt snö så man var rätt slut i armen efteråt..
Sen for jag till mamma och skulle ringa min löneassistent för eftersom att jag ännu inte fått mitt  arbetsgivarintyg och det är liksom bråttom men tror ni hon svara i sin förbannade telefon? Självklart inte!!Fan så less!!
Sen följde lillasyster med mig hem för hon skulle vara här när mamma jobba och så skulle vi julpynta..
När vi kom hit så var det bara gå ner i tvättstugan och börja tvätta och sen började jag med maten och efter maten pyntade vi..Det lilla pynt vi har :) Hoppas vi hittar nå pynt att köpa i Hapiranda..
Vi har även druckit glögg och hela faskan tog slut på en gång för det var någon vid namn Jocke som tyckte den var jätte god :) Så det var alltså inte bara jag som tyckte om den :) Herrljunga glögg hette den.. Rekomenderar den verkligen!! Den är inte sådär stark som glögg brukar vara..
Och nu ikväll har vi varit till Pattes nya lägenhet och sen sopat och skottat fram min bil som såg ut som en enda stor snöhög :)

Imorron blir det kanske Luleå med Ida Millan och Tony men vi får se vad det är för väder imorron för snöar det massa så har jag ingen lust att åka.. Får hoppas att det inte gör det :)

Nu ska jag studsa i säng så jag orkar upp imorron..

Natti natti


Kommentarer
Annelie

Hej! Hoppas det är bra.. låter kul med julhandel i Luleå :D



Har du lyckats hitta någon god alkoholfri glögg? Jag hittar bannemej ingen!!! Letade igår på hela coop och hittade inget. Tänkte om du har några bra tips! :)



Kram

2008-11-27 @ 08:52:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0