Och..

6 FRÅGOR OM SEX &KÄRLEK

är du singel? - Nepp
har du haft sex? - Ja
tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Kan nog hända
kärlek eller sex? - Både och
finns det någon för dig just nu? - Absolut
hur många gånger har du haft sex? - Jag brukar inte räkna

9 FRÅGOR OM DIG SJÄLV

fullständiganamn? - Emma Helena Strömbäck
när fyller du år? - 21Juli
några utsmyckningar på din kropp? - Några piercingar och nå tatueringar
vad har du på dig just nu? - Ett linne och täcke
vilken årstid är bäst? - Sommaren
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - Få vakna i lugn och ro och bara mysa
vad tycker du mest om hos dig själv? - Beror väl på
vad är du bra på? - svammla
vem älskar du mest på denna jorden? - Min familj, Jocke och mina vänner

8 FRÅGOR OM DINA VÄNNER

vem är din allra bästa vän? - Sara
vem vet allt om dig? - Finns nog ingen som vet allt men Ida och Sara vet mkt
vem är den roligaste av dina vänner? - Många
vem är snyggast av dina vänner? - Vet ej
vem är den du helst har filmkväll med? - Jocke lr mina vänner
vem av dina vänner är mest "evil" ? - Ehh?
vem röker av dina vänner? - Några
du ska träffa en kille/tjej du tycker om, vem tar du med dig? - Behöver inte träffa ngn har redan världens bästa :)

9 FRÅGOR OM DIN FAMILJ

vem står dig närmast? - Min mamma & storasyster
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - Nej
vem är farligast i din familj? - Skulle nog säga storasyster
vem är coolast? - Vet ej
har ni några djur? - Dammråttor
vem har du mest gemensamt med? - Min syster
vem står för underhållningen?- ?
vem sover du oftast med? - Jocke
roligaste kvällen med familjemedlem? - Ingen aning

10 FRÅGOR OM IDAG

vad har du gjort? - sovit, legat i sängen, jobbat
har du varit glad idag? - ja, det har jag väl
har du varit ledsen idag? - Nej
har du gjort något bra idag? - Jo diska och jobba
har du slagit någon idag? - Nej
vad ska du göra nu? - Snart sussa kudden
har du gjort något dåligt idag? - Slöa
vad har du ätit idag? - Chili arne till lunch och mannagrynsgröt till middag
har du duschat idag? - Inte än
är du trött nu? - Jo, lite smått


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0