Men vad inte är det fredag??




Alltså jag blir toki!! Jag är ju helt jäkla vimsig i skallen!! Jag har liksom torsdag idag så allting blir ju helt fel när jag tänker.. Fråga bara Ida :) Haha!! Tur att jag ändå innerst inne vet att det fredag och att jag ska och jobba 16.45 så jag inte missar det :)

När jag åt min lyx lunch idag bestående av en kopp thé, en mjukmacka och några knäckebröd mackor med skinka på så märkte jag att skinkan går ut idag och det var massor kvar.. What to do? Så kom jag på den brillianta idén att jag skulle göra skinksås så jag skar upp allt i små bitar och kirrade det.. Tänkte att då har jag ju lunchen lr middagen lr vad jag nu vill ha det som till imorron.. Hade liksom tänkt göra lax och potatis till middag idag men jag vart som sugen på skinksåsen så jag får se vad Jocke helst vill ha :) Kanske lika att äta lax ändå för jag har ingen lust att laga mat åt mig själv imorron när han är borta och spelar match.. Fy fan vilka bekymmer jag har alltså :) Haha!!

Nu ska jag sluta grunna och dammsuga ist :)


Heipa!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0