Fredag 28/11 27dagar kvar






Jaa då var det endast 27 dagar kvar till BF och än så länge har jag då sysselsatt mig om dagarna så dom har gått fort så jag får hoppas att jag har mkt att göra resten av tiden så det går fort :) Längtar så himla mkt!!

Orkade aldrig blogga igår när jag kom hem för jag var så himla trött..
Men jag hittade iaf en del julklappar så nu har jag köpt åt alla utom J men jag vet typ vad jag ska köpa åt honom det gäller bara att hitta det någonstans :) Köpte även några små saker åt mig själv men det var bara smink och ansiktskräm och så.. Sånt där som man måste ha :)
Syster och Nova kom iaf och hämtade mig i Luleå innan dom åkte till Kalix igår för jag hade ju som sagt köpt det mesta och var rätt trött i fötterna och dom andra var långt ifrån klara :) .. Man orkar inte med en hel dag med shopping längre :)

När vi kom till Kalix åt vi plättar hos mamma och sen klädde vi på oss och gick en sväng och kollade på byn, det var ju kvällsöppet.. Kallt som tusan var det!! Sen när Nova lagt sig så slingade vi håret på lillasyster och det blev fint :) När jag väl kom hem så var jag rätt så färdig.. Vi betalade räkningarna och sen vart det sängen.. Det behövdes verkligen!!

Nu ska jag följa med syster mammi och Nova till Hapiranda när dom ska shoppa.. Jag ska bara ögonshoppa för vi ska ju dit imorron :)


Heipa!


Kommentarer
Millia - Väntan på vår bebis

hej hej. tittar förbi.

gör gärna destsamma :)

2008-11-28 @ 11:12:00
URL: http://millias.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0