.










Idag har lillasyster varit här och Ida har fotat oss :) Efter att vi fotat klart kom mammi och hämtade oss så for vi på myggan och åt gott.. Sen var det bara hem och klä på sig för att fara på bandy men jag gav upp i halvlek för det var så jävla kallt så gick det ju inte så jätte bra heller så jag for till mamma och drack varm choklad.. Yummie!!



Nu sitter jag och lyssnar på musik och har nu hört Beyonce - If i were a boy om och om igen och jag måste ju bara säga att den låten är så fruktansvärt bra!! För att inte tala om hur bra hon sjunger.. I love it!!

Så vad sker ikväll?? Blir nog att gå över till Ida och vara med henne och Sara och bara ta det lugnt.. Skönt!!


Måste bara lägga upp några bilder på Nova från hennes 2års dag :)

 
  

Visst är hon söt lillgumman :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0