Det snöar






Det kanske blir en riktig vinter iaf.. I hope so!! Idag snöar det en hel del coh jag har ingen lust att gå ut men jag tror nästan att jag måste fara till ekorr och mysa med Sara nån timme.. Men jag är inte sådär jätte sugen på att sopa bilen och sånt bajs, well jag har ju iaf ett körkort och bil så jag slipper ju iaf gå i snöovädret..

Idag har jag iaf fått min lönespec och jag kan säga att det var en hel del sjukavdrag när jag varit tvungen att sjukskriva mig och vara hemma och vila.. Men jag får ju pengar iaf och det är huvudsaken.. Nu blir det att betala alla räkningar och sen julhandla..

Papperen från fk har även kommit så nu ska dom bara skrivas under och skickas in så jag får mina pengar.. Woho!!


Ne nu ska jag dra på mig nå kläder och fara till ekorr..

Ha en bra dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0