Äntligen






Jag hann inte mer än vakna så plingade det på dörren och där står han som vi väntat på i över en vecka.. Han som ska byta våran kran i köket.. Jag säger bara ÄNTLIGEN!! Jag har varit så förbannat irriterad på att måsta lyssna på en droppandes kran hur länge som helst!! Vi fick dessutom en helt ny och fin kran :) Den förra var nog inte från det här århundradet..  Så nu är jag nöjd, mkt nöjd!! :)





Så vad ska man göra idag då??
Jag är lite fundersam på om man ska fara och  låna Nikita igen och ta sig en promenad men just nu känner jag att jag inte orkar så vi får se efter jag ätit frulle..
Ska iaf ta mig en dusch och göra mig lite fin idag när vi ska på kalas :)
Så om jag hinner ska jag och hälsa på A-M och Ellen och lille Simon en sväng innan det bär av till smedsbyn :) Så lite planer för dagen har jag ju iaf :)




LATER!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0