Tre dagar kvar :)






Har varit torka här i några dagar nu men nu är jag tillbaka..
Kan ju börja med att berätta att jag har jobbat hela helgen och på söndag fick jag dessutom jobba bakis.. Fast det var ju mitt eget fel :) Kom till Jennie efter att jag hade slutat på lördag kväll där hon och Hanna satt och drack och jag vart ju inte så lite sugen så vi drog hem till mig där det belv att hinka och sen dra ut på hotellet :) Riktigt skoj var det :) Men det var inte lika kul på jobbet dagen efter.. Nåja jag överlevde ju iaf :)


image1


Igår började jag inte jobba förrän kl17 så vi städade hemma för fullt och sen på kvällen efter jobbet började vi packa ner i kartonger :) Nu ska jag bara käka frukost och hämta upp vickan så ska vi hem till mig och packa hela dagen :) Tur det inte är så mkt ändå :) Bara tre dagar kvar nu tills vi får lägenheten :)



Heiipa!


Kommentarer
Ida

Ojoj, bara tre dagar kvar till vi blir grannar :)

2008-03-11 @ 18:54:25
URL: http://storasysteryster.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0