Vad gör man??




None




Onsdag idag och två dagar kvar tills lillgumman kommer och ska vara hos oss hela helgen :) Ska bli så mysigt!! Hoppas bara det blir fint väder så vi kan vara ute :) Här ser det iaf ut som att en bomb har slagit ner och jag vet inte när jag ska hinna städa :( Ska och jobba klockan 17 igen och jobbar till 21 så om jag orkar då kanske jag tar tag i lite bråte iaf.. Det har verkligen behövts städas här länge men jag har absolut inte haft någon ork..

Idag fick vi smörgåstårta på jobbet så jag tog en liten bit och sen ville jag bara spy upp allt.. Fy så illa jag mådde :( Så när jag kom hem gick jag och la mig och har sovit till typ 4.. Men nu måste jag väl försöka äta innan jag sja och jobba, hur då det ska gå för jag är verkligen inte sugen på nå mat..










Ne nu måste jag gå om jag ska hinna..

Heipa!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0