Sliten jävla råtta!!




Fan så less jag är på att ha ont i magen nu alltså!  Det började på fredag och jag trodde fan jag skulle avlida av smärtorna men så tur hade jag dock inte.. Sen har jag jag haft ont till och från hela helgen och inatt har jag knappt kunnat sova.. Kul liv!!  NOT! Nu är det bara att invänta torsdag då jag ska på läkar besök igen och se vad dom säger den här gången.. Inte för att jag trör att dom blivit nå smartare.. Det här är nog nånting jag kommer få leva med.. :(  Tråkigt men sant..

Går kvällen var mysig med film och våfflor hos Vickan och Stefan det var riktigt najs!! :)


Ähh nu ska jag skriva klart min t2a så jag får mig ngn lön den här månaden..





Hejs!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0