It hurts!!







Jag har så fruktansvärt ont i min rygg så jag vet inte vad jag ska ta mig till... Det är värst när jag suttit lr legat ner en stund då kan jag knappt stödja mig på högra benet för att det gör så ont.. Så till råga på allt så går jag som en gammel nukka för att jag har så ont..  Och inge massage förrän den 27e :( Får blinka lite med ögonen så kanske Jocke är snäll och masserar mig lite ;P hihi



Idag har det iaf varit fullt upp med gumman från 7 på morron till 8 ikväll.. Tur att hon vilar lunch så jag oxå fick vila lite för det där med att stiga upp på morronen är ju inte direkt min grej :) Nu sover hon iaf så sött i sin säng och jag är rätt sugen att gå och lägga mig oxå för då kanske jag slipper vara så trött imorron :)



Nåja det återstår att se hur jag gör..



Tråkigt söt du är där du sitter då ;) Pussis på du


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0