Söndag






Jag är trött och har ont i huvudet som faun!! Ni som gnäller på baksmälla idag kan ju ta och dra igen käften för jag går omkring med en jävla baksmälla varje förbannade dag och det vill aldrig gå över.. Hoppas nu att det hjälper med glasögonen och att huvudvärken försvinner långt åt helvete för annars vet jag inte vad jag gör..! LESS!!!



Helgen har iaf varit hur lugn och skön som helst fast jag har kännt mig lite rastlös mellan varven.. I fredags var vi som jag skrivit i tidigare inlägg till mosters stuga i Piteå och hälsade på.. På vägen dit kom det flera skyfall och man såg typ inte vägen för att det regnade så mkt men sen när vi kom fram så kom solen och värmen.. Vi satt i inglasningen och fikade lite för att sen förflytta oss ut på altanen där det var hur varmt och skönt som helst.. Solen sken från en klarblå himmel :) Och jag måste ju säga att stugan var ruskigt fin så jag kan som inte förstå att dom ska sälja skönheten!!









Igår hände det inte ett skit.. Tog en promenad med Ida på strandpromenaden och sen duscha jag och låg i sängen typ hela dagen.. Mot kvällen åkte vi till Marahamn och ut till Mattes stuga där dom drack lite och jyrade på.. Efter det for vi på Marahamns puben och det SÖÖG!! Det var lite folk, kallt som faan och mygg utav helvete!! Och när man dessutom är nykter så är man ju oxå den enda som får frysa så jag hade halvt frusit av mig händer och fötter innan jag fick med mig Jocke därifrån :) Men det som inte dödar det härdar :)




Nu ska jag gå och slita upp Jocke från sängen :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0