Snart kommer hon :)




Nu har Sara gumman och mamma Gunilla och pappa Kjell åkt från Umeå så då är det inte alltför många timmar tills hon är här i Kalix och då kommer Emma vara på Ekorr på en gång :)
Ska krama sönder henne!! Sen ikväll blire gomat på Valhall med Stina Helen Johanna Sara och sen vet jag inte om det var nån mer :) Ska bli skoj!!


Igår var ju jag och Ida till Sangis och hälade på Emma och tittade på deras hus.. Åhh vad jag vill ha ett hus alltså!! Det 'är ju ett evighetsprojekt när man skaffar sig ett hus men sånt är ju bara kul :) Sen var vi även en sväng till Idas pappa där vi fick palt och guuud så gott det var :) Jag har varit sugen på det hur länge som helst..


Nu ska jag bränna en skiva om jag får ihop nå bra :)
Sen ska jag fixa och dona här..







Kommentarer
j

åhå i januari.. de går fort ska du se =D

2008-07-23 @ 20:17:38
URL: http://jennywikstrom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0