Nu så







Som sagt så fick jag ju åka till Sunderbyn på måndag kväll för att operera bort blindtarmen.. Jag hade haft ont i magen som jag brukar ha ganska ofta (har haft det i typ 7 år) sen i söndags och det ville inte ge med sig så när akuten öppnat på måndagen sa jag åt Jocke att vi måste åka in.. Tur jag fick en doktor som tog sig tid och undersökte mig och inte bara gav mig smärtstillande och skickade hem mig som dom annars har gjort alltid.. För nu för en gångskull så märkte dom att nånting inte stod rätt till när jag fick ont i höger sidan.. Så vi fick åka upp till röntgen och göra ultraljud men där såg man inte ngn blindtarm utan bara att det var vätska så det blev att åka med bårtaxi till Sunderbyn där dom gjorde 2till ultraljud för att se så att inte bebisen låg fel lr nåt sånt.. Så då fick vi även bilder på lilla pyret :) Men det var ganska svårt att få bra bilder för den levde om så himla mkt där inne :) Sen fick vi komma upp på en avdelning och jag fick duscha av mig och sen kördes jag upp på operation..


Jag kommer inte ihåg så mkt från det att dom väckte mig efter operationen men jag kommer ihåg att det var en sån jävla smärta så jag trodde jag skulle avlida.. Tur det finns smärtstillande säger jag bara annars hade jag aldrig klarat det första dygnet!! Nåja nu är den iaf borta och jag har ännu ont men det blir bättre och bättre och jag hoppas att jag slipper ha ont i magen nå mer.. För konstigt nog så kan det vara blindtarmen som har spökat i alla år.. Skumt att ingen har märkt nå!!

Nu bor vi iaf ute i Nyborg i några dagar iaf tills jag känner mig bättre och orkar gå i alla trappor hemma utan att det gör ont.. Så är jag ju sjukskriven 2veckor så jag kanske hinner få lite sol oxå :)





Kommentarer
Steph

Krya på! KRAM

2008-07-17 @ 23:59:12
URL: http://spinsteph.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0