Jag är typ rastlös





1. Fullständigt namn? Emma Helena Strömbäck
2. Ålder? Fyller 21 på 19dagar
3. Vart bor du? Kalix
4. Bor tillsammans med? Min älskling
5. Färg på ditt hus? Det är nog tegel tror jag
6. Hus eller lägenhet? Har allltid bott i lägenhet så hus
7. När är du född? 21Juli 1987
8. Klass? Ingen
9. Vilket år tar du studenten? Tog studenten för 2år sen
10. Något jobb? Jepp annars skulle man leva fattigt
11. När gick du upp i morse? Typ 12
12. När ska du sova? När jag blir trött
13. Duschat idag? Har inte tagit mig så långt
14. Kramat någon idag? Javisst då
15. Pussat någon idag? Absolut :)
16. Vad har du ätit idag? En kycklingsallad från myggan till frukost/lunch, Tacos till middag, Nå fika hos mamma och nyss macka
17. Dagens klädsel? Typ mjukiskläder
18. Dagens smink? Inget
19. Dagens sötnos? Min Joakim :)
20. Dagens roligaste? Hmm?? Måste nog vara när Sara ringde som har varit i Bulgarien i 2veckor

socialt:

21. Har du många vänner? Mjo
22. Hur många har du kysst? Ingen aning?
23. Vem kramade du senast? Jocke
25. Hur många har varit otrogen mot dig? En vad jag vet
27. Har du pojk-/flickvän? Absolut min älskade Jocke <3
28. Vem pratade du med i telefon senast? Ida
29. Vem fick du senast sms ifrån? Mamma


favorit (just nu):

31. Film? Vet ej
32. Låt? Chris Brown - Forever & Paramore - Misery Business
33. Mat? Spagetti :)
34. Dryck? Typ bubbelvatten
35. Färg? Typ nå sommarfärger just nu kanske
37. Stad? ??
38. Land? Sverige
39. Ämne i skolan? Går inte skola
40. Människa? JOCKE <3


senaste:

41. Personen du tänkte på? Jocke
42. Personen du kysste? Jocke
43. Gången du spydde? Det var fan förra söndan när min mage bråkade som vanligt :(
44. Gången du grät? Minns inte.. Länge sen
45. Pizzan du åt? Det var oxå ett tag sen så de minns jag inte heller
46. Gången du var i Göteborg? Aldrig än så länge
47. Gången du var i Stockholm? I maj när vi var och hälsade på farbror Olle :)
48. Gången du var full? Typ i slutet av april när vi firade Jennie
49. Gången du var hög? Never ever


antingen eller:

51. Svart eller vitt? Hmm svårt.. Svart kanske
52. Hund eller katt? Jag vill ha både och men helst en hund
53. Ut och festa eller hemma och mysa? Beror på
54. Tvspel eller datorspel? Tvspel
55. Singel eller upptagen? Upptagen
56. Hångla eller ha sex? Beror på :)
57. Lunarstorm eller helgon eller Playahead? Typ lunar fast det suger!
58. Ragga eller bli uppraggad? Bli uppraggad
59. Big Brother eller Paradise hotel? Bog brother
60. Blont eller svart hår? Vill ha tillbaka mitt blonda
61. Har du blåa eller bruna ögon? Blåa såklart :)
62. Choklad eller lakrits? Lakrits
63. Göteborg eller Stockholm? Stockholm eftersom att jag aldrig har varit i Göteborg
64. Högerhänt eller vänsterhänt? Höger
65. Coca cola eller fanta? Fanta
66. Pizza eller kebab? Pizza
67. Randigt eller prickigt? Randigt
68. Älska eller älskas? Både och
69. Leva eller dö? Men leva


antal:

70. Personer du älskar? Min familj, vännerna & Jocke :)
71. Personer du hatar? Oj det är många
72. Gånger du varit full? Ehh jaa om jag det visste
73. Personer du hånglat med inom en 24timmars-period? ?
74. Glassar du ätit på en dag? Ett par stycken säkert
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? Ingen än så länge och jag vet inte om de blir nå heller
76. Gånger du haft minnesluckor? Det är nog några ggr
77. Gånger du varit hög? Men aldrig
78. Personer du saknar just nu? Sara!
79. Gånger ditt hjärta brustit? Hmm jag vet inte?


vem:

80. Vill du kyssa nu? Min sötunge som sitter här i soffan ;)
81. Ska du träffa imorgon? Min arbetskamrater när vi har möte och säkert några andra
82. Sjöng du senast för? Haha det var nog tidigare idag och då hörde Jocke :)
83. Hade du senast en msn-konversation med? Ida
84. Spelade du tvspel med senast? Oj det är ett tag sen nu
85. Vill du ta med på resa nu? Min plutt
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? Haha vet inte säkert nån
87. Förtjänar att dö? Ingen vad jag vet?
88. Är söt? Jocke och min söta systerdotter :)
89. Vill du sova jämsides med i natt? Jocke såklart


vad:

90. Gör dig glad? Jocke & vännerna
91. Gör dig ledsen? Vet inte
92. Vill du helst göra nu? Nånting bra
93. Önskar du att du slapp göra? Jobba hela sommaren men jag får skylla mig själv när jag inte har sökt nå semester.. Fast jag har ju kvar den till vi ska utomlands :)
94. Vill du ha nu? Typ en ny bil
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? Nå fint :) Överraska mig;)
96. Längtar du till? 2009 :)
97. Tycker du om dina betyg? Ne fy dom är ju sämst
98. Ångrar du i ditt liv? Jag vet inte?? Kommer inte på nå nu
99. Är det bästa som hänt dig? Joakim och jaah :)
100. Hur mycket är klockan? 23:42








Kommentarer
Sara

Saknar dig med!!

2008-07-03 @ 01:04:08
URL: http://nogg.se/holmgren


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0