IKEA





Sitter här på Ekorr och Sara är i duschen.. När hon är klar ska vi fara till Hpda och gå på Ikea.. Känns som att det är jätte länge sen jag var dit.. Finns lite saker jag känner att jag behöver köpa nu :)

Vi fick oss inte så mkt sol här tidigare som vi hade tänkt oss.. Vi följde med Gunilla när hon skulle på stan och göra ärenden så var vi och jyrade runt med bilden under tiden.. Sen när vi väl var tillbaka här så ville solen mest vara bakom molnen än lysa på oss.. Nåja får hoppas man får nå färg imorron iaf :)

Btw så var vi och hämtade mina glasögon nyss och jag måste säga att det känns helskumt att på sig dom.. Känns typ som att jag går runt och är full :) Haha


Kommentarer
Sanna

nadu, har kommer ingen bejbis... sa jag far vanta och vanta... den lar ju vara stor som ett hus da den ska ut! :S jag vill garna att den kommer ikvall! :)



jo, kolakakor ar dom basta! mums. dom vart svingoda :)



hur gar det for dig? vaxer du mycket? :) njut! att vara gravid ar verkligen det finaste och mysigaste som finns! men sahar pa overtid kan det vara lite svart att inse det, tyvarr... da vill man bara ha det fina dar inne.

2008-07-25 @ 18:11:36
URL: http://sannabertils.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0