Give me some sun!!





Idag är det sol ute och jag ska självklart jobba :( Så himla typiskt!! Jag måste verkligen ta mig och sola nån dag för nu är jag blek som en panodil.. Det är riktigt läckert!! Kul att det är juli nu och det har inte blivit ngn riktigt sommar ännu och bada är det inte ens ide att fundera över för då lär man ju få köldskador som heter duga!! Förra året tog vi första doppet redan i maj och jag tror fan det var varmare då än det är nu alltså.. Kul sommar!! Nåja den som väåntar på nå gott :)
Skulle det nu vara så himla otur att vi inte får nå govärme så får jag väl trösta mig med att vi ska utomlands i september och förhoppningsvis så är det varmt och skönt då :)


Ne nu ska jag dra och luncha på kina med mina flickor :)


Ha en bra dag alla!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0