De e najs!!







Kul jävla väder det är idag då.. Lr så inte!! Vaknade vid tio på morron och var upp en sväng men såg då att det regna så jag gick och la mig igen.. Sen sov jag till typ 12 och då var det minsann fint väder.. For till myggan och köpte en sallad och tog med till Jennie så nu har jag äntligen sett hennes nya lägenhet :) Hon håller ju som på att fixa massa i den nu men det blir nog jätte fint när det är klart.. Sen när jag skulle åka hem och kommer ut så öser det ner regn.. Så det är bara att snabba sig iväg och tanka och sen hem men gu vad det blixtrar och dundrar ute :) Så då får jag ännu mer bråttom hem och dra ut tv och dator.. Nog för att vi har åskledare men det skulle ju ändå inte vara så skoj om man skulle få grejerna förstörda.. Så nu sitter jag här i soffan och lyssnar på åskan och ska lägga mig och läsa :) Tycker det är såå mysigt när det åskar :)



Stackars dom som är rädd åskan :)






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0