Bubbly







Dagen i Luleå igår var hel najs!! Var flera timmar hos moster ute i trädgården och låg och vilade i solen :) Riktigt skönt var de!! Men tyvärr så kom huvudvärken som en ovälkommen gäst.. En sån himla huvudvärk jag fick alltså.. Panodil hjälpte inte och jag trodde jag skulle somna bakom ratten påväg hem för det var väldigt jobbigt att försöka hålla uppe ögonen som bara ville falla igen.. Väl hemma så låg jag på soffan ett tag sen gick jag och la mig för jag hade ingen ork till att vara uppe.. Har sovit till och från inatt men huvudvärken har hålllt i sig så att fara och jobba på morron var det inte ens tal om.. Jag hade aldrig pallat alltså..

Nu ligger jag här i soffan och har ännu ont i huvudet men det har lättat en hel del och tur är ju de.. Ska iaf fara på jobbet imorron får helt enkelt tvinga mig dit för jag har inte råd att sitta hemma..
Har iaf fått en tid hos optikern nu på torsdag så vi får väl se om det är nå knas med synen lr vad det är när jag har ont mer lr mindre varje dag..

Lägenheten är iaf städad nu och skönt känns det!! Har tänt ljus och ligger bara här och har det mys med Colbie Caillat - Bubbly i öronen.. Den är så skön den låten :)






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0