Söndagen







Slog upp mina blåa kring halv tio på morron, kunder verkligen inte sova nå längre.. Började härja och väcka Jocke och tyckte att han skulle vakna så vi kunde fara och köra skoter :) Sa nånting om att eftersom att jag inte kan sova så får inte du heller göra det.. Gu vad jag är snäll alltså, han måste verkligen älska mig ;) Hihi
Nåja jag fick upp honom ur sängen och sen for vi till nyborg.. Var ute nån timme i deras stuga och jyrade i snön och grillade korv.. Fast jag gillar ju inte grillad korv, bara halstard ;P Hehe Sen hade Emma väldigt ont i tårna som var helt genom frusna :( Och ont gjorde det.. Jag måste verkligen köpa ett par riktigt varma skor så jag slipper frysa om fötterna alltid..


Btw, kvällen igår var hel mys.. Massa snack med tjejorna och god dricka och så karaoke förstås som jag och Ida är bäst på :) Haha    Och Steph, hoppas du får det riktigt bra i England nu!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0