Sjette dagen





Idag är jag inne på sjette dagen med jobb och jag är helt jävla färdig.. Fattar inte hur jag ska orka med två dagar till.. Hojja! Fast jag har ju nånting att se fram emot iaf, jag får oxå ha sportlov nästa vecka! Härligt, kan verkligen behövas!! Sen på torssdag bär det av till Umeå för mig och jennie :) Vi ska till Sara gumman och vara där till på söndagen :) Himla nice! Saknar min Sara som en tok!!

Nu är det en timme och tio minuter kvar tills jag börjar jobba igen.. Tur att jag har hunnit sova nån timme sen jag slutade annars hade det aldrig gått.. Men det var inte på bästa sätt jag vaknade kan jag lova.. Jag vaknade i värsta paniken och trodde att jag hade sovit för länge och att det var 1 timme sen jag skulle ha börjat.. Tur som fan var det ju inte så!! Man sover riktigt gott i ny sängen alltså :) Nog för att det är samma madrass som tidigare men nu har vi ju varit och köpt ram till den oxå så då slipper man sova på golvet :)


Ne nu ska jag lägga mig på soffan en stund och samla krafter tills jag ska och jobba..


Heiiipa!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0