Hoho





Idag är jag ledig men har ändå fått stiga upp tidigt för att fara till sjukhuset och kolla på min stackars tå.. Huvva jag har verkligen dragit ut på det hela för hur mysigt är det när nån rör i ens förtter.. Det är såå äckligt!! Sen fick jag för mig att jag skulle fara till kalixbo och höra om dom inte har nån ledig lägenhet än och jag kan ju säga att det måste vara min dag idag för jag fick direkt fara och kolla på en lägenhet  som kändes helt rätt.. Sen när Jocke hade lunch så kom han oxå och tittade på den och nu har vi lånat hem tapet böcker och jag har hämtat kontraktet :) Så på tre veckor blir det flytt.. Lite Najs!! Kommer bli hur bra som helst med nya tapeter och sen shopping på ikea och lite sånt :) Åhh vad jag längtar!!

Nu är jag hos vickan och vi har suttit och kolla på massa fina saker på internet.. Men snart måste jag hem och plocka ihop lite och fixa lite käk :)

Bara två dagar kvar nu tills jag och Jennie åker ner till Sara.. Ska bli så kul och få tillbringa en hel helg med dem :) Och jag saknar Sara en hel del kan jag ju lova!!

Nu ska jag vara lite social :)



Hejs!!


Kommentarer
Sara

Jag saknar dig med en hel del kan jag ju lova!!

2008-02-26 @ 22:56:22
URL: http://nogg.se/holmgren


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0