Varför?






Varför ska det alltid vara så att när man inte har pengar så kommer man på massa saker som man behöver och vill ha??
Finns hur mkt saker som helst jag vill ha men det går ju inte så bra att köpa utan pengar..
Jag vill ju inte behöva vara beroende av jockes pengar och så känns det dumt att ta från hans pengar för att jag vill ha saker.. Nog för att det är saker hit hem men ändå.. Well för försöka hålla tillbaka nu så vi klarar oss denna månad för vem vet när man får pengar från den där jävla försäkringskassan..



Hur som helst så kom jag på igår att jag vill ha ett par ljusstakar från ikea och hänga upp i sovrummet så när jag går och tittar på deras hemsida så finns dom där men dom säljs inte på något varuhus längre så det gick ju åt helvete med mina ljusstakar.. Typiskt!!



Ingen som råkar ha 2såna till överst??


Kommentarer
evelina

Jag slängde 3st sånna där just innan jul, typiskt =)

2008-12-30 @ 00:55:33
URL: http://evelinaenglen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0