Det blåser en hel del








Fy fan så det blåser ute alltså!! Jag kom nyss hem från mamma och när jag skulle fara dit och öppnade porten här nere så kom det just världens jävla vind så jag fick vänta en liten stund tills det blåst klart.. Kvistar och skit ligger det överallt men jag klarade mig iaf från att blåsa bort lr få nå träd över mig..
Funderar på om man skulle ladda ner nån bra film och se sen för vi lär ju knappast kunna se nå tv här.. ComHem är ju bara skit som börjar hacka så fort det blåser, regnar lr snöar lite och idag blåser det ju en hel del så då kan vi nog räkna ut hur bra det kommer gå att se.. .


Nu ska jag ta mig på powernap innan Jocke kommer hem :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0