Usch vad det snöar!






Fy fan vilket jävla piss väder det är idag alltså!! För mig får det jätte gärna komma lite snö men jag skulle vara gladare om det inte var sån här blöt äckel snö!!
Var med mammi och syster på chili och hjälpte mammi att hitta något som storasyster kanske skulle gilla att få i julklapp och så köpte hon även en julklapp till mig men jag får försöka frötränga det hela så att det blir en överraskning på julafton :) Nå hur som helst så sopade jag av bilen innan dom kom och hämtade mig och det var ju jävligt onödigt för nu är den lika snöig igen så det blir till att sopa igen när vi ska till byn.. Man blir ju så trött i armen av att sopa sån här blöt snö..
Det kanske blir en vit jul trots allt, man kan ju alltid hoppas :)


Nu blir det duschen :)

Hejs


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0