Tjolahopp







Inatt har jag sovit himla skönt måste jag säga och vaknat vid tio på morron.. Skönt att slippa vakna så jäkla tidigt!!
Har stormat Sara vid 12tiden (du får skylla dig själv när du sover bort halva dagarna ;) ) då jag släppt av jocke på ip så vi har surrat lite och käka frukost innan jag for hem och klädde mig inför matchen.. Den slutade med förlust och jag frös en del.. Fötterna var iskalla när jag kom hem så jag spolade upp ett varmt bad med olja och skum och där höll jag på att somna flera ggr..
Är ju så himla skönt att lägga sig i ett varmt bad när man fryser massa och så blir det så där skönt varmt så det typ ilar i kroppen.. Åhh vad jag älskar det!! :)

Sen orkade ingen av oss fixa mat så var jag sugen på pizza som jag inte ätit på hur länge som helst så min kära mamma bjöd oss på mat :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0