Tänk om man skulle






Kanske man skulle ta och börja packa bb väskan.. Har packat skötväskan åt bebisen men det skulle nog vara bra om man har en färdig packad väska åt sig själv oxå då det är dax.. Måste bara gå upp på vinden i förrådet och hämta en väska och dit gillar jag inte att gå själv så det får bli när J är hemma och kan komma med mig upp..

Åhh så jag längtar efter våran lilla knodd alltså!! Att man kan längta såhär trodde jag inte.. Det ska verkligen bli kul att se vad det är för någon liten krabat som gömmer sig inne i magen :)

Igår frågade Thomas Nova vad jag har i magen så tittade hon på magen och sen tittade och på mig för att sen ännu en gång titta på magen och sen röck hon på axlarna :) Så himla söt.. Men när man frågar henne om mamma har en bebis i magen så säger hon "Ne Emma bebbe" :) SÅ nog vet hon att det är en bebis i magen alltid :) Ska bli kul och se hur hon reagerar sen när hon väl får se den på riktigt :)




Söt gumman :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0