Stress






Åhh jag känner mig jätte strressad idag.. Har inte hunnit göra knäcken som jag hade tänkt göra idag för jag sov så länge på morron och sen har Ida varit här och fotat magen så har vi druckit thé och ätit mackor :) Sen var vi ner en sväng på Chili där jag lagt undan en tröja som jag bara var tvungen att ha fast jag egentligen inte har råd.. Men jag har ju velat ha en sån jätte länge så då kan jag ju inte bara strunta i att köpa när jag väl hittar en!!
Sen har jag fixat middag och nu sitter jag och vilar mig en sväng..

På en halvtimme kommer tjejerna hit och det blir kvällsmys med glögg och annat gott :) Yummie!!

Får uppdatera mer sen för nu känmner jag mig så stressad..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0