Sömntuta





Jag låg i sängen och läste tidigare och orkade verkligen inte hålla mig vaken så det blev att sova en liten stund och nu har jag nyss vaknat.. Undra om man kommer kunna sova inatt? Nåja får väl ta den smällen om det inte skulle gå..


Ikväll är det hemvändar på hotellet så alla lär ju vara ute.. Men inte jag :)
Hade faktiskt ändå varit kul att gå ut en sväng för man brukar ju alltid träffa massa folk man känner som annars bor på annan ort och som man då aldrig annars träffar.. Men jag har absolut ingen lust att betala 150 spänn för att gå där och trängas.. För det är ju verkligen så det brukar vara, trångt varmt och äckligt!! Så jag stannar här hemma och myser bara..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0