Sömnbrist?






Alltså seriöst, jag har varit vaken sen 4.30 på morron om man bortser från timmen där mellan 15-16 då jag sov en stund men jag känner mig inte speciellt trött nu och jag har fan varit igång hela dagen.. Är jag typ övertrött lr något??
På en stund tänkte jag hoppa i säng och kan jag inte sova så vet jag fan inte vad jag gör...
Finns nog inget som är så störande som att inte kunna sova när man verkligen behöver och vill!!



Idag har Sara kommit upp till Kalix så det blir nog att umgås med henne imorron :)
Syster och Nova kommer till Kalix i morron bitti och hon vill att jag ska hjälpa henne att göra köttbullar så vi får se hur snäll jag är :)
Funderar på att göra åt oss då isf för kul att sitta och rulla köttbullar och inte få ut något av det sen, jag menar hemmagjorda köttbullar är ju svin goda!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0