Sober






Shit så jag gillar pinks låt sober!! Fast jag gillar ju dom flesta av hennes låtar :) Hon är grym!!

Nu sitter jag här vid köksbordet och har nyss ätit frulle.. Det blidde havregrynsgröt med blåbärsylt och en macka idag.. Vart så sugen på blåbärssylt så jag gjorde mig gröt :) Blev väckt av telefonen typ tio över åtta och det var inte gillat från min sida kan jag lova för jag var dö trött men kunde inte somna om sen.. Well då kanske jag får något gjort idag iaf.. Nu blire diska sen ska jag koka knäck och så tänkte jag dammsuga under tiden det kokar och så skulle det ju vara bra om jag packade bb väskan oxå så den är klar när det är dax.. Fast som det känns nu så tror jag nog att lill*n stannar i magen till nästa år för gud så lugnt det är!! Har du nu inte tänk komma ut i tid så kan du ju vänta till januari för din egen skull ;) Stackars barn som får fylla år i december!! ;) Hihi

Nåja håll nu tummarna för att jag gör allt jag tänkt idag för sen i eftermiddag är det fullbokat med tvätt och så ska vi och köra J´s pappa till tåget så vi får oss ny bilen nån gång :)


OFF TO WORK!! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0