Snörök






Jag vart så less när jag inte kunde logga in på fk:s sida så jag tog alla mina papper och for dit ist så fick dom hjälpa mig.. Då slapp jag tänka så mkt iaf.. Så nu är alla papper färdiga och skickade så nu hoppas jag på att jag hinner få pengar denna månad..

Sen for jag till mamma och hämtade henes bil som hon sagt att jag kunde ta till Smedsbyn för hon hade full tank :)

Så sen när jag körde ut på e4n så såg jag att bensinen bara kosta 10.15 så jag messa mamma och hon skulle kanske fara och taka min bil åt mig :) Tack mammi!!


Det hade börjat snöa en del när jag for och till en början såg man bra och det var ingen snörök lr så men det blev bara värre och värre ju längre jag kom så till slut såg man typ inte ett skit.. Nåja jag tar det ju iaf lugnt så.. Kan ju lova att jag kör mkt lugnare nu än vad jag gjort tidigare.. Har ju inte bara mig själv att tänka på längre.. Men nog har jag ändå tagit det rätt lugnt tidigare oxå när jag kört i snöoväder lr halka för är det någonting jag har respekt för så är det dåligt väglag.. Åkrädd som jag är :) Jag hoppas och ber till Gud att det inte så halt lr dålig sikt då bebisen bestämmer sig för att titta ut för då kommer jag ju att avlida på vägen dit.. Hojja!!


Är det bara jag som har lagt märke till att det alltid stinker skit när man passerar Råne fjärden??



Nu ska jag gå och mysa med gumman innan hon ska gå och sova :)






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0