Sallad








Guuud vad jag är sugen på en fet god sallad!! Och då menar jag inte någon från Myggan lr Lyktan lr något sådant utan en hedrlig hemmagjord sallad med massa gott i!! Är verkligen riktigt länge sen vi gjorde en sån så kanske börjar vara på tiden nu :) Jag är även sjukt sugen på smörgåstårta vilket jag har varit nu hur länge som helst!! Långt innan farsdag vill jag nog minnas.. .Nå kanske man skulle ta tag i det hela och göra en riktigt smarrig sallad.. Smörgåstårta har jag aldrig gjort så det ger jag mig inte på utan det får bli en köpes nån dag om nu inte Jocke vill göra en ;)
Tror jag måste ringa lr smsa min älskling och höra om inte han är sugen på sallad idag :) Hade tänkt att vi skulle äta rester för det finns kvar en del sen igår och i förrgår men det kan man ju spara till imorron typ för då är det bandy och då är det enkelt att bara varma nå mat :)









Kommentarer
Hanna

Hon heter Svanberg i efternamn :) Vad ska eran få heta i efternamn?

2008-12-12 @ 14:44:27
URL: http://wildbee.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0