Idag har jag varit hos BM






Hos BM idag såg allting bra ut magen hade vuxit 2cm sen sist så nu är den 35cm, huvudet går ännu att rucka på men det har börjar glida ner i "förlossningskanalen", hon trodde att det blir en smal och lång bebis :) Hjärtljudet låg på 146slag/min och blodtrycket var bra men pulsen aningen hög igen.. Så självklart har jag gått upp ännu mer i vikt fast jag tycker som inte att det syns lr känns att jag gått upp så mkt som jag faktiskt har gjort.. Nå det är bara hårdträna sen så blir allting bra :)

Mamma följde med mig dit idag och sen har vi varit och provkört nya golfen och jag måste säga att bilen var hur skön som helst att köra.. Den gick så himla tyst och fint och den kändes inte alls sådär liten som den faktiskt är.. En sån skulle jag vilja ha men det blir ju alldelens för litet när man ska ha vagn och hela köret med sig.. Hoppas mamma köper en sån iaf så jag kan låna :) Hihi

Sen har vi varit förbi på ekorr och lämnat grejer till tårtorna som Gunilla ska göra till mammas kalas på lördag.. Hon gör världens godaste västerbottenstårta.. Inte för att jag har smakat nån annan sån men den är grymt god :) Och så håller Kjell på att tapetsera om där för fullt och riktigt fint blir det.. Tänk om man skulle kunna tapetsera precis hur man ville det skulle ju vara toppen :) Men det kommer nog en dag då man har sitt eget hus och kan göra vad man vill i det..

Nu ska jag sluta svammla och fara iväg till mia och fixa nå grejs som mamma ska få i present :)


Kommentarer
Sara

Åh, nu fick jag hemlängtan.. Jag vill oxå träffa min mamma & pappa.. Fusk.

2008-12-04 @ 17:00:17
URL: http://nogg.se/holmgren
Sara

Joo, jag kommer hem den 19:e :)

2008-12-04 @ 18:29:08
URL: http://nogg.se/holmgren
IdaR

Det låter ju bra.. :) Jag skulle kunna göra vad som helst för att få vara ledig NU!! :9 Har hur mycket som helst att göra i skolan fram till jul!!

2008-12-04 @ 20:33:20
IdaR

Det låter bra det.. :) Jag skulle kunna göra vad som helst för att få vara ledig NU!! har hur mycket som helst att göra i skolan innan jul!! Kram

2008-12-04 @ 20:35:04
Sara

den 23:e som du redan vet ;)

2008-12-04 @ 22:03:02
URL: http://nogg.se/holmgren


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0